ҚЫЗЫЛОРДА ЖАСТАРЫ ГЕЙМИФИКАЦИЯНЫ ҚАЛАЙДЫ
«Startup Bolashak» байқауының потенциалды қатысушыларының алғашқы кездесуі өз стартап жобаларын бастауға ынтасы бар жастардың арасында, «Жас Отан» ЖҚ-ныңшақыруымен«Даму» қорының Қызылорда филиалында өтті.
Қор филиалы өз кезегінде, КҚО-ның қызметтері бойынша қысқаша семинар-тренингтер және «Startup Bolashak» байқауының бағдарламасын түсіндіру жұмыстарын жүргізді.
Сонымен қатар, КҚО қызметкерлерінің ұсынысымен өткізілген «Бизнесті жүргізу имитациясы» атты бизнес ойыныкездесу қатысушыларын әбден қызықтырды. Ойын ережесі бойынша, қатысушылар ойша «Startup Bolashak» байқауынан жеңіп алынған ақшаны ақылмен иелік етуге міндеттелді. Ойынға 3 қатысушыдан 5 топ қатысты. Әр қатысушының ойы тыңдалып, топтың ең ұтымды жобасын таңдау мүмкіндігі берілді. Осылайша, ойыншылар команданың бизнес жүргізуіді имитация жасау арқылы сезіне алды. Талқылау барысында жаңа идеялар пайда болып, әр бизнес жобаның ерекшеліктері айқындалды.
Ойын қорытындысы бойынша, жобаларда технология, жаңашылдық, команданың мыхты рухы, терең мағына ұғыну және маркетингтік ерекшеліктері атап айтылды. Ал ойынның ұтқырлары болып, Бекенов Әкежан, Сәдіров Айдос, Жаламан Ұлықбек, Ибрагим Салтанат және Қаныш Исламбек атанды. Қатысушылар геймификация форматын ықыласпен қолдап қана қоймай, болашақта өз бизнес процесстеріне енгізуге деген ынталарын білдірді.
Қор филиалы өз кезегінде, КҚО-ның қызметтері бойынша қысқаша семинар-тренингтер және «Startup Bolashak» байқауының бағдарламасын түсіндіру жұмыстарын жүргізді.
Сонымен қатар, КҚО қызметкерлерінің ұсынысымен өткізілген «Бизнесті жүргізу имитациясы» атты бизнес ойыныкездесу қатысушыларын әбден қызықтырды. Ойын ережесі бойынша, қатысушылар ойша «Startup Bolashak» байқауынан жеңіп алынған ақшаны ақылмен иелік етуге міндеттелді. Ойынға 3 қатысушыдан 5 топ қатысты. Әр қатысушының ойы тыңдалып, топтың ең ұтымды жобасын таңдау мүмкіндігі берілді. Осылайша, ойыншылар команданың бизнес жүргізуіді имитация жасау арқылы сезіне алды. Талқылау барысында жаңа идеялар пайда болып, әр бизнес жобаның ерекшеліктері айқындалды.
Ойын қорытындысы бойынша, жобаларда технология, жаңашылдық, команданың мыхты рухы, терең мағына ұғыну және маркетингтік ерекшеліктері атап айтылды. Ал ойынның ұтқырлары болып, Бекенов Әкежан, Сәдіров Айдос, Жаламан Ұлықбек, Ибрагим Салтанат және Қаныш Исламбек атанды. Қатысушылар геймификация форматын ықыласпен қолдап қана қоймай, болашақта өз бизнес процесстеріне енгізуге деген ынталарын білдірді.