МЕДИЦИНАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ САПАСЫНА МОНИТОРИНГ ЖҮРГІЗІЛДІ
Медициналық қызметтердің сапасы мен көлемінің мониторингі дәлелді медицина принциптеріне, медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру тәртібін, стандарттарын және денсаулық сақтау ұйымдарының қызметін регламенттейтін денсаулық сақтау саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес медициналық қызметтерді көрсету сапа стандарттарына сәйкес жүзеге асырылады.
Филиалда білікті мамандар бар, олар нақты уақыт режимінде тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілген медициналық қызметтерге тұрақты түрде сараптама жүргізеді.
Денсаулық сақтау субъектілерінің медициналық қызметтердің сапасы мен көлемі бойынша шарттық міндеттемелерді орындау мониторингі тиісті ақпараттық жүйелерде және денсаулық сақтау субъектісіне бару жолымен жүргізіледі.
Ақпараттық жүйедегі Мониторинг күнделікті негізде медициналық көмек көрсету ақауларын растау немесе қабылдамау жолымен жүзеге асырылады.
Денсаулық сақтау субъектісіне бару жолымен ағымдағы мониторинг Қор филиалының басшылығы бекіткен жоспарға сәйкес жүзеге асырылады.
Мониторинг барысында медициналық қызметтердің сапасы мен көлемі бойынша анықталған проблемалар:
БМСК деңгейінде:
- Кадрлардың жеткіліксіздігі, әсіресе қалалық БМСК объектілерінде, кейде 70% - ға дейін және дәрігерлік аймақтың жоғарғы тығыздығы.
- шұғыл емдеуге жатқызу кезінде алғаш рет анықталған ауруларды уақытылы диспансерлік есепке алу мақсатында стационарлық, стационарлық-алмастыратын көмек және амбулаториялық-емханалық көмек көрсететін кейбір медициналық ұйымдар арасындағы сабақтастықтың әлсіздігі.
- Диспансерлік бақылауға жататын пациенттерді динамикалық бақылаудың және тағайындалған емнің тиімділігін бақылаудың, зертханалық және аспаптық бақылау зерттеулерінің уақтылы тағайындалуының жеткіліксіз сапасы.
стационар деңгейінде:
- 5% - ға дейін науқастар айғақсыз немесе сәйкес емес бейін бойынша ауруханаға жатқызылды;
– Емдеу-диагностикалық іс-шаралардың Денсаулық сақтау саласындағы стандарттардан негізсіз ауытқу жағдайлары, бұл өз кезегінде емдеудің жеткіліксіз сапасына және емделушінің емдеу нәтижесімен қанағаттанбауына әкеп соғуы мүмкін.
2018 жылдың 9 айының қорытындысы бойынша 53 денсаулық сақтау объектісі бойынша жұмыс жоспарына сәйкес мониторинг жүргізілді.
Филиалмен жүргізілген сапа мен көлем мониторингінің және КООЗ сапасының сыртқы сараптамасының нәтижелері бойынша жалпы сомасы 427 158 409,9 теңгеге медициналық көмек көрсетудің ақаулары анықталды.
Мониторинг нәтижелері бойынша ұсталған барлық қаражат халыққа сапалы көмек көрсететін басқа медициналық ұйымдар арасында қайта бөлінеді, яғни айыппұл санкцияларының сомасы салаға қайта инвестицияланады.
Филиал пациенттің құқықтарын қорғау мақсатында және болашақта облыс тұрғындарына көрсетілетін медициналық көмектің сапасын жақсарту және көлемін пәрменді бақылау бойынша өз жұмысын жалғастырады.
Гульнара КЕНЖЕБАЕВА,
КЕАҚ "Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры" ҚФ медициналық қызмет сапасын мониторингтеу бөлімінің басшысы.