МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТІНІҢ МОНИТОРИНГІ
«Қызылорда облыстық тұтынушылардың құқығын қорғау қоғамы» қоғамдық бірлестігі облыстық ішкі саясат басқармасының тапсырысына сәйкес «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау бөлігінде мемлекеттік қызметтерді алу» әлеуметтік жобасы аясында ХҚКО Департаментінің Қызылорда, Байқоныр, Шиелі, Қазалы, Қармақшы филиалдарында және қалалық мемлекеттік кірістер басқармасында мониторингтер жүргізіп келеді.
«Мемлекеттік қызмет көрсету мониторингі» жобасы мемлекеттік органдар ұсынатын қызметтердің стандарттарына сәйкес сапасы мен сәйкестігін тексеру мақсатында ұйымдастырылған.Тұтынушылардың құқығын қорғау бірлестігінің мамандары әр түрлі кеңес алу үшін «ХҚКО» филиалдарына қолданылды.Соның ішінде - мекенжай анықтамасы, жылжымайтын мүлікке және оның техникалық сипаттамалары туралы тіркелген құқықтар туралы сертификаттарын алу.
Мониторингті өткізген уақытында, Шиелі ауданының тұрғындарына E-GOV порталы арқылы аудандық ауруханасында дәрігер көруге қабылдауына жазылу мүмкіндігі болған жоқ, алдын-ала тіркеу телефон қоңырауы арқылы жүргізілді.Мониторингтен кейін аудандық емханасының әкімшілігі мемлекеттік қызметтің осы тәртіп бұзуды дұрыстаған болатын.
Сондай-ақ, қалалық мемлекеттік кірістерді басқармасында мониторинг барысында, шамамен 20 минут электрондық-кезегін күтіп, «құпия тұтынушы» маманға барды. Бірақ, олқұрылғы дұрыс емес талонды береді деп, басқа маманға жеберді. Жалпы алғанда мемлекеттік қызмет үшін «құпия тұтынушы» шамамен 40 минут кезекте күтті.
Жалпы алғанда, биылғы жылдың қазан айында, Қоғамның тұтынушыларды қорғау мамандары 25-тен астам тексерулер жүргізді.
Аятхан ХАМЗИЕВ
Мониторингті өткізген уақытында, Шиелі ауданының тұрғындарына E-GOV порталы арқылы аудандық ауруханасында дәрігер көруге қабылдауына жазылу мүмкіндігі болған жоқ, алдын-ала тіркеу телефон қоңырауы арқылы жүргізілді.Мониторингтен кейін аудандық емханасының әкімшілігі мемлекеттік қызметтің осы тәртіп бұзуды дұрыстаған болатын.
Сондай-ақ, қалалық мемлекеттік кірістерді басқармасында мониторинг барысында, шамамен 20 минут электрондық-кезегін күтіп, «құпия тұтынушы» маманға барды. Бірақ, олқұрылғы дұрыс емес талонды береді деп, басқа маманға жеберді. Жалпы алғанда мемлекеттік қызмет үшін «құпия тұтынушы» шамамен 40 минут кезекте күтті.
Жалпы алғанда, биылғы жылдың қазан айында, Қоғамның тұтынушыларды қорғау мамандары 25-тен астам тексерулер жүргізді.
Аятхан ХАМЗИЕВ