МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫНА «ЖАСЫРЫН ТҰТЫНУШЫ» МОНИТОРИНГІ ЖҮРГІЗІЛУДЕ
Қызылорда облыстық тұтынушылардың құқығын қорғау қоғамы қоғамдық бірлестігі облыстық ішкі саясат басқармасының тапсырысына сәйкес «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау бөлігінде мемлекеттік қызметтерді алу» әлеуметтік жобасы аясында тамыз айынан бастап мемлекеттік қызметтерге «Жасырын тұтынушы» мониторингін жүргізіп келеді.
2016 жылдың қыркүйек айында қоғамдық бірлестіктің президенті С.Теңізбаев және заңгер Д.Рысбаевпен «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Қызылорда облысы бойынша филиалы «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің Қызылорда қалалық №1 бөлімінде жалпы 15-тен аса мониторинг жүргізіліп мемлекеттік қызметтердің сапасы мен қолжетімділігі тексерілді.
Талдау жүргізу барысында, халыққа қызмет көрсету орталығының қызмет көрсетуші кейбір қызметкерлердің Қазақстан Республикасының заңнамаларын және басқада нормативті құқықытық актілерді білмегендіктен тұтынушыларды қабылдаудан себепсіз бас тартып, мемлекеттік қызмет стандарттарда көзделген құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхатты бермеу жағдайлар анықталды.
2016 жылдың қыркүйек айында қоғамдық бірлестіктің президенті С.Теңізбаев және заңгер Д.Рысбаевпен «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Қызылорда облысы бойынша филиалы «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің Қызылорда қалалық №1 бөлімінде жалпы 15-тен аса мониторинг жүргізіліп мемлекеттік қызметтердің сапасы мен қолжетімділігі тексерілді.
Талдау жүргізу барысында, халыққа қызмет көрсету орталығының қызмет көрсетуші кейбір қызметкерлердің Қазақстан Республикасының заңнамаларын және басқада нормативті құқықытық актілерді білмегендіктен тұтынушыларды қабылдаудан себепсіз бас тартып, мемлекеттік қызмет стандарттарда көзделген құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхатты бермеу жағдайлар анықталды.