АВТОЖОЛДАРДА АВАРИЯ ЖӘНЕ АПАТТАР КЕЗІНДЕ ШҰҒЫЛ ШАҚЫРУ (ААКШШ) АВТОМАТТАНДЫРЫЛҒАН БАҒДАРЛАМА ҰСЫНДЫ
ҚР Инвестициялар және даму министрлігі Аэроғарыш комитетінің «Ұлттық ғарыштық зерттеулер мен технологиялар орталығы» АҚ «Ғарыш техникасы және технологиялары институты» ЕЖШС-мен (бұдан әрі – Институт) ҚР Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитетімен бірге қазақстандық автотасымалдаушыларға тесттік режимде Автожолдарда авария және апаттар кезінде шұғыл шақыру (ААКШШ) автоматтандырылған бағдарламалық жүйесін ұсынды, деп хабарлайды kazcosmos.gov.kz.
Өткізілген тесттік сынақтар аталған жүйенің толық жұмысқа қабілеттілін көрсетті – ААКШШ жүйесінің борттық терминалымен автоматты түрде өндірілген көлік құралынан шұғыл шақыруы байланыс каналы арқылы диспетчерлік қызметке түсті, онда автоматты түрде көлік құралының координаттары мен идентификациялық нөмірі жіберілді, сондай-ақ жүргізуші мен шұғыл қызмет мамандары арасында автоматты түрде дауыс байланыс орнатылды. 112 қызметінің операторы дауыс байланысы арқылы ақпаратты ала отырып оқиғаның егжей-тегжейін анықтайды және апат орнына шұғыл әрекет ету қызметін бағыттайды. Жүргізуші мен жолаушылар да борттық терминал көмегімен шұғыл әрекет ету қызметімен дербес байланыса алады және қажетті көмек шақыра алады.
ААКШШ жобасын жүзеге асыру үшін Институт мамандары апаттық жағдайға ұшыраған көлік құралының автоматты режимде дауыс каналы арқылы шұғыл шақыруын қабылдауға және 112 диспетчеріне дәл ЖКО болған облыстың маршрутын сызуға мүмкіндік беретін «Ядро системы ЭВАК» бірегей бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірледі.
Қазғарыштың Институт мамандарымен тәжірибе-конструкторлық жұмыстар жүргізілген және ААКШШ жүйесінде қолдану үшін борттық терминалдардың бірқатар номенклатурасы дайындалған. Көлік құралдары иелерінің қалауы бойынша борттық терминалдар шұғыл шақыруды өңдеуден басқа автокөлік параметрлерін бақылау бойынша қосымша функциялармен, қозғалысты бақылау және мониторинг жүргізу мүмкіндігімен, «қара жәшікпен», сондай-ақ басқа да функциялармен қосымша жабдықталуы мүмкін.
«КАЗЭКСПОАУДИТ» ЖШС-ның сертификатталған лабораториясы Институт әзірлеген бағдарламаларды және сынау әдістерін сертификатын берді. Бүгінгі күні ААКШШ борттық терминалдары өнеркәсіптік ауқымда өндіріске шығуға дайын.
Тәжірибе-конструкторлық жұмыстар нәтижелері қазақстандық тұтынушылар үшін борттық терминалдарды өндіруді ұйымдастыру бойынша одан арғы жұмыстар үшін басқа қазақстандық компанияларға берілуі мүмкін.
ҚР Инвестициялар және даму министрлігі Аэроғарыш комитетінің «Ұлттық ғарыштық зерттеулер мен технологиялар орталығы» АҚ «Ғарыш техникасы және технологиялары институты» ЕЖШС-мен (бұдан әрі – Институт) ҚР Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитетімен бірге қазақстандық автотасымалдаушыларға тесттік режимде Автожолдарда авария және апаттар кезінде шұғыл шақыру (ААКШШ) автоматтандырылған бағдарламалық жүйесін ұсынды.
Өткізілген тесттік сынақтар аталған жүйенің толық жұмысқа қабілеттілін көрсетті – ААКШШ жүйесінің борттық терминалымен автоматты түрде өндірілген көлік құралынан шұғыл шақыруы байланыс каналы арқылы диспетчерлік қызметке түсті, онда автоматты түрде көлік құралының координаттары мен идентификациялық нөмірі жіберілді, сондай-ақ жүргізуші мен шұғыл қызмет мамандары арасында автоматты түрде дауыс байланыс орнатылды. 112 қызметінің операторы дауыс байланысы арқылы ақпаратты ала отырып оқиғаның егжей-тегжейін анықтайды және апат орнына шұғыл әрекет ету қызметін бағыттайды. Жүргізуші мен жолаушылар да борттық терминал көмегімен шұғыл әрекет ету қызметімен дербес байланыса алады және қажетті көмек шақыра алады.
Өткізілген тесттік сынақтар аталған жүйенің толық жұмысқа қабілеттілін көрсетті – ААКШШ жүйесінің борттық терминалымен автоматты түрде өндірілген көлік құралынан шұғыл шақыруы байланыс каналы арқылы диспетчерлік қызметке түсті, онда автоматты түрде көлік құралының координаттары мен идентификациялық нөмірі жіберілді, сондай-ақ жүргізуші мен шұғыл қызмет мамандары арасында автоматты түрде дауыс байланыс орнатылды. 112 қызметінің операторы дауыс байланысы арқылы ақпаратты ала отырып оқиғаның егжей-тегжейін анықтайды және апат орнына шұғыл әрекет ету қызметін бағыттайды. Жүргізуші мен жолаушылар да борттық терминал көмегімен шұғыл әрекет ету қызметімен дербес байланыса алады және қажетті көмек шақыра алады.
ААКШШ жобасын жүзеге асыру үшін Институт мамандары апаттық жағдайға ұшыраған көлік құралының автоматты режимде дауыс каналы арқылы шұғыл шақыруын қабылдауға және 112 диспетчеріне дәл ЖКО болған облыстың маршрутын сызуға мүмкіндік беретін «Ядро системы ЭВАК» бірегей бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірледі.
Қазғарыштың Институт мамандарымен тәжірибе-конструкторлық жұмыстар жүргізілген және ААКШШ жүйесінде қолдану үшін борттық терминалдардың бірқатар номенклатурасы дайындалған. Көлік құралдары иелерінің қалауы бойынша борттық терминалдар шұғыл шақыруды өңдеуден басқа автокөлік параметрлерін бақылау бойынша қосымша функциялармен, қозғалысты бақылау және мониторинг жүргізу мүмкіндігімен, «қара жәшікпен», сондай-ақ басқа да функциялармен қосымша жабдықталуы мүмкін.
«КАЗЭКСПОАУДИТ» ЖШС-ның сертификатталған лабораториясы Институт әзірлеген бағдарламаларды және сынау әдістерін сертификатын берді. Бүгінгі күні ААКШШ борттық терминалдары өнеркәсіптік ауқымда өндіріске шығуға дайын.
Тәжірибе-конструкторлық жұмыстар нәтижелері қазақстандық тұтынушылар үшін борттық терминалдарды өндіруді ұйымдастыру бойынша одан арғы жұмыстар үшін басқа қазақстандық компанияларға берілуі мүмкін.
ҚР Инвестициялар және даму министрлігі Аэроғарыш комитетінің «Ұлттық ғарыштық зерттеулер мен технологиялар орталығы» АҚ «Ғарыш техникасы және технологиялары институты» ЕЖШС-мен (бұдан әрі – Институт) ҚР Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитетімен бірге қазақстандық автотасымалдаушыларға тесттік режимде Автожолдарда авария және апаттар кезінде шұғыл шақыру (ААКШШ) автоматтандырылған бағдарламалық жүйесін ұсынды.
Өткізілген тесттік сынақтар аталған жүйенің толық жұмысқа қабілеттілін көрсетті – ААКШШ жүйесінің борттық терминалымен автоматты түрде өндірілген көлік құралынан шұғыл шақыруы байланыс каналы арқылы диспетчерлік қызметке түсті, онда автоматты түрде көлік құралының координаттары мен идентификациялық нөмірі жіберілді, сондай-ақ жүргізуші мен шұғыл қызмет мамандары арасында автоматты түрде дауыс байланыс орнатылды. 112 қызметінің операторы дауыс байланысы арқылы ақпаратты ала отырып оқиғаның егжей-тегжейін анықтайды және апат орнына шұғыл әрекет ету қызметін бағыттайды. Жүргізуші мен жолаушылар да борттық терминал көмегімен шұғыл әрекет ету қызметімен дербес байланыса алады және қажетті көмек шақыра алады.