ҚАЗПОЧТА БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҒЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІН КЕҢЕЙТЕДІ
«Қазпочта» АҚ корпоративтік клиенттерге арналған жаңа сервис жайлы хабарлайды. Сервис бойынша, қызмет көрсету шартына 1499 нөміріндегі байланыс орталығына қоңырау шалу арқылы өтініш беру мүмкіндігі пайда болды.
Өтініш беру үшін 1499 Байланыс орталығына қоңырау шалып, дауыстық мәзірді тыңдағаннан кейін, «5» санын басу керек. UIVR-хабарландырудан кейін, клиент толық аты-жөнін, тұратын қаласын, үйінің немесе ұялы телефонының нөмірін және келісім-шарт тақырыбын дауыстық хабар ретінде қалдыра алады.
Өтініш өңделгеннен кейін, Қазпочта қызметкерлері екі жұмыс күннің ішінде шартты нақтылау үшін тұтынушымен хабарласады.
1499 Байланыс орталығына қала және ұялы телефондардан қоңырау шалу Қазақстан Республикасы бойынша тегін екендігін естеріңізге саламыз.
Өтініш беру үшін 1499 Байланыс орталығына қоңырау шалып, дауыстық мәзірді тыңдағаннан кейін, «5» санын басу керек. UIVR-хабарландырудан кейін, клиент толық аты-жөнін, тұратын қаласын, үйінің немесе ұялы телефонының нөмірін және келісім-шарт тақырыбын дауыстық хабар ретінде қалдыра алады.
Өтініш өңделгеннен кейін, Қазпочта қызметкерлері екі жұмыс күннің ішінде шартты нақтылау үшін тұтынушымен хабарласады.
1499 Байланыс орталығына қала және ұялы телефондардан қоңырау шалу Қазақстан Республикасы бойынша тегін екендігін естеріңізге саламыз.