BEELINE ҚАЗАҚСТАН ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ТИІМДІЛІГІН КӨТЕРУДЕ
Beeline Қазақстан компаниясы Сall-орталығы жұмысының тиімділігін көтеру үшін, қазақстандық байланыс операторларының арасында алғаш рет Teleopti инновациялық жүйесін енгізді.
Teleopti жүйесі – бұл қызметкерлерді басқаруға арналған тамаша шешім, ол байланыс орталығының, операциондық бөлімнің, филиалдардың және дүкендердің өндірімділігін жоспарлау және үйлестіру үшін қажетті барлық қызметтер мен мүмкіндіктерді қамтиды.
Бүгінгі күні Teleopti қолдану жеңілдігі, жоспарлау және жұмыс талаптары мен жеке өмірді теңестіру, икемділік/дербестік және ашық стандарттарды қолдау тұрғысынан қарағанда, байланыс орталықтары қызметкерлерін басқару шешімдерінің саласындағы көшбасшы болып табылады.
Beeline Қазақстан компаниясының Бас коммерциялық директоры Александр Комаровтың сөзіне сүйенсек: «Қызмет көрсету сапасы – бұл басты артықшылық. Біз өз қызметтерімізді мүмкіндігінше автоматтандыруға, клиенттер үшін ыңғайлы етуге, достық интерфейстері мен мүмкіндіктерін арттыруға тырысамыз. Біз үшін Beeline абоненттерінің мол мүмкіндіктерге қол жеткізгені маңызды және көптеген клиенттік бағдарламалар осы мақсаттарға бағытталған. Teleopti – бұл шведтік сапалы инновация, ол операторлардың жұмысының тиімділігін қамтамасыз ету үшін, байланыс орталықтарының ресурстарын сауатты бөлуге көмектеседі».
Beeline Қазақстанның Call-орталығында жаңа жүйені іске қосқаннан кейін, кестені дайындау және тарату уақытының шығындары 65%-ға дейін қысқарды, ресурстарға деген қажеттілік 16%-ға төмендеді, Beeline абоненттері үшін Call-орталғының қол жетімділігі 11%-ға артты. Қосымша белсенділік 55%-ға дейін төмендеді.
Бұл, компанияда инновациялық технологияны енгізудің алғашқы тәжірибесі емес екенін атап өткіміз келеді. 2014 жылы Beeline компаниясында SON (Self Optimizing Network) жүйесі енгізілген. Бұл бағдарлама барлық жүйенің барынша тиімділігін қамтамасыз ету үшін, базалық станциялардың арасындағы өзара жұмысты автоматты түрде реттеуге мүмкіндік береді. Қазақстан мұндай жүйені енгізген әлемдегі екінші ел, жұмыс істеген уақытында жүйе өзіне жүктелген барлық сенімді толығымен ақтады.
Жыл сайын Beeline Қазақстан «Хрусталь Гарнитура» халықаралық байқауына қатысатынан атап өткіміз келеді. Осы жылы компания бес аталым бойынша байқауға қатысты, олар: «Жыл өнімі», «Әлеуметтік желілерде клиенттерге қызмет көрсетудің үздік тәжірибесі», «Сатудағы үздік тәжірибе», «Жыл менеджері» және «Жыл сатушысы». Дауыс беру қорытындысы бойынша Beeline Қазақстан «Әлеуметтік желілерде клиенттерге қызмет көрсетудің үздік тәжірибесі» аталымы бойынша қазылар тарапынан ең жоғары бағаға ие болды және «Халықтық жыл өнімі» арнайы аталымы бойынша бірінші орынды иеленді.
2014 жылы Beeline Қазақстан «Дана» виртуалды кеңесшісі» өнімімен «Технологияны үздік қолдану» аталымы бойынша «Қазылардың жоғары бағасы» жүлдесін иеленген.
2012 жылы компания осы байқаудың «Технологияны үздік қолдану» аталымы бойынша ақтық байқауға қатысқан.
Beeline Қазақстан қолдау орталығының телефондары:
• 0611 - Beeline нөмірі бар ұялы телефоннан
• 3535 - Beeline нөмірі бар ұялы телефоннан («Үйдегі Интернет» және BeeTV қызметтерінің сұрақтары бойынша)
Teleopti жүйесі – бұл қызметкерлерді басқаруға арналған тамаша шешім, ол байланыс орталығының, операциондық бөлімнің, филиалдардың және дүкендердің өндірімділігін жоспарлау және үйлестіру үшін қажетті барлық қызметтер мен мүмкіндіктерді қамтиды.
Бүгінгі күні Teleopti қолдану жеңілдігі, жоспарлау және жұмыс талаптары мен жеке өмірді теңестіру, икемділік/дербестік және ашық стандарттарды қолдау тұрғысынан қарағанда, байланыс орталықтары қызметкерлерін басқару шешімдерінің саласындағы көшбасшы болып табылады.
Beeline Қазақстан компаниясының Бас коммерциялық директоры Александр Комаровтың сөзіне сүйенсек: «Қызмет көрсету сапасы – бұл басты артықшылық. Біз өз қызметтерімізді мүмкіндігінше автоматтандыруға, клиенттер үшін ыңғайлы етуге, достық интерфейстері мен мүмкіндіктерін арттыруға тырысамыз. Біз үшін Beeline абоненттерінің мол мүмкіндіктерге қол жеткізгені маңызды және көптеген клиенттік бағдарламалар осы мақсаттарға бағытталған. Teleopti – бұл шведтік сапалы инновация, ол операторлардың жұмысының тиімділігін қамтамасыз ету үшін, байланыс орталықтарының ресурстарын сауатты бөлуге көмектеседі».
Beeline Қазақстанның Call-орталығында жаңа жүйені іске қосқаннан кейін, кестені дайындау және тарату уақытының шығындары 65%-ға дейін қысқарды, ресурстарға деген қажеттілік 16%-ға төмендеді, Beeline абоненттері үшін Call-орталғының қол жетімділігі 11%-ға артты. Қосымша белсенділік 55%-ға дейін төмендеді.
Бұл, компанияда инновациялық технологияны енгізудің алғашқы тәжірибесі емес екенін атап өткіміз келеді. 2014 жылы Beeline компаниясында SON (Self Optimizing Network) жүйесі енгізілген. Бұл бағдарлама барлық жүйенің барынша тиімділігін қамтамасыз ету үшін, базалық станциялардың арасындағы өзара жұмысты автоматты түрде реттеуге мүмкіндік береді. Қазақстан мұндай жүйені енгізген әлемдегі екінші ел, жұмыс істеген уақытында жүйе өзіне жүктелген барлық сенімді толығымен ақтады.
Жыл сайын Beeline Қазақстан «Хрусталь Гарнитура» халықаралық байқауына қатысатынан атап өткіміз келеді. Осы жылы компания бес аталым бойынша байқауға қатысты, олар: «Жыл өнімі», «Әлеуметтік желілерде клиенттерге қызмет көрсетудің үздік тәжірибесі», «Сатудағы үздік тәжірибе», «Жыл менеджері» және «Жыл сатушысы». Дауыс беру қорытындысы бойынша Beeline Қазақстан «Әлеуметтік желілерде клиенттерге қызмет көрсетудің үздік тәжірибесі» аталымы бойынша қазылар тарапынан ең жоғары бағаға ие болды және «Халықтық жыл өнімі» арнайы аталымы бойынша бірінші орынды иеленді.
2014 жылы Beeline Қазақстан «Дана» виртуалды кеңесшісі» өнімімен «Технологияны үздік қолдану» аталымы бойынша «Қазылардың жоғары бағасы» жүлдесін иеленген.
2012 жылы компания осы байқаудың «Технологияны үздік қолдану» аталымы бойынша ақтық байқауға қатысқан.
Beeline Қазақстан қолдау орталығының телефондары:
• 0611 - Beeline нөмірі бар ұялы телефоннан
• 3535 - Beeline нөмірі бар ұялы телефоннан («Үйдегі Интернет» және BeeTV қызметтерінің сұрақтары бойынша)